søndag 28. oktober 2018

Høst/skogs layout.


HØST er månedens ord og blant annet hos papirdesign & scrappelyst og da ville jeg finne fram noen fine bilder jeg og joakim har tatt mellom årene hvor vi har vært i diverse skoger rundt omkring i Tønsberg, Horten, Revetal og på skrim.
Lage to skrivefelt hvor jeg har brukt stempel bokstaver og # stempel (ukjent produsent)
Men på bildene har jeg brukt forskjellige klistremerker fra de forskjellige seriene til papirdesign. Veldig gøy at de har tatt med ønskene jeg kom med til dem!
Også har jeg fått helt DILLA på dotter og da har jeg fått anskaffet meg noen i høstfarger fra papirdesign. De gule bokstavene er fra american crafts, mens det kortet jeg har laget under er ett av de nye arkene som papirdesign har kommet meg nå i høst, har også brukt dette arket under som base sånn at det kommer fram litt høstfarger mellom sprekkene. 
Håper det var en liten inspirasjon til dere! :)
Finn bilder som er tatt i samme setting og sett dem sammen til en liten collage og se hvordan du eller de har forandret seg mellom årene :)

Ha en fin uke som kommer :)

Utfordringer :
Scrappelyst - Høst
Papirdesign - Høst
Nordsalten - Hobbyklubb - Alt er lov

3 kommentarer:

  1. Så koselig layout!
    Tusen takk for at du deltar i høst-utfordringen vår hos Scrappelyst :-)

    SvarSlett
  2. Så flott lo 😁 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  3. Kjempeflott PL- side :)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign!
    DT- Renate

    SvarSlett