søndag 23. april 2017

Scrappetreff!


Nå er det 5 dager igjen til jeg går inn dørene til scrappetreff i staven på fredag.
Gleder meg som en unge, det ble på en litt mindre plass enn vi pleier å ha det på så fikk beskjed om å ikke pakke ned hele scrapbook rommet, hvordan er det mulig å ikke pakke med seg hele scrapperommet når du ikke aner hva du skal lage ?
Dies, bånd, splittbinders, eyelets, ark, klistremerker, puncher og annet diverse er pakket ned i kofferten, når jeg dro igjen de sidene på bagen var ikke kofferten særlig glad for bli så fylt opp så jeg håper jeg ikke ødlegger kofferten min..
Men kjenner jeg meg rett så skal jeg pakke opp og ned i den kofferten femten ganger til..
I tillegg har jeg tatt med en skuff seksjon til å ha på treff  til å ha reste arkene mine i, blomster og charms (nederste skuffen er litt tung kan man trykt si)



Men håper alt jeg vil ha oppi der kommer seg oppi der at jeg ikke glemmer noen ark hjemme eller andre ting også mye jeg kjøpe mye unødvendig..

Skal du/dere på ett scrappetreff snart, hvilket scrappetreff skal du/dere på?

Ha en fin uke videre.

Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar