torsdag 27. april 2017

Personlig konfirmasjonskort

I den siste tiden jeg har jeg hatt litt fokus på ett konfirmasjonskort som er personlig til ei kollega som skal gi det til sin søster, synes det var veldig gøy å leke med farger og former jeg ikke pleier å leke med, lagde ett posekort til.
Lagde ett for en liten stund tilbake, hvor jeg brukte babymotiv i stede, i tillegg ble den litt mindre for å si det sånn...

Men man lærer så lenge man lever er det noen som sier, noe som passer perfekt innenfor scrapbooking.


I dette kortet fikk jeg lov til å utfordre meg med gull og er til ei skikkelig rosa jente, som jeg forsto det. Det første jeg tenkte var så klart "sminke" arket til papirdesign og bare til å finne fram gull ark.
I tillegg kose meg med utklippsarket med sminke på var veldig flott å bruke her.
Har til og med øyd på å lage sløyfer og prøvd ut eyelets, nå skjønner jeg hvordan den brukes.... Ingen kommentar på hvor mye jeg måtte i mellom for å finne ut av det.....


På innsiden av kortet lagde jeg ett skrive felt hvor hun kan skrive og brukte punch fra martha stewert til å lage litt små pynt.
Synes kortet ble veldig fin når jeg ble ferdig og gleder meg til å prøve meg videre på bordkort med kaiserkraft ark i kolleksjonen I love you og lage 20års bursdagskort.

Hva har du planer å lage de neste dagene ?

Jeanette

Utfordringer jeg med i  :


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar