tirsdag 21. november 2017

Desember daily.

Nå litt over ei uke igjen til desember begynner,  den forbindelse vil jeg gjerne dele med dere en daglig dose Jeanette scrapping med både rosing av scrappere rundt omkring i Norge jeg har vært borti i løpet av året som har gått, skal legge ut maler jeg har brukt på forskjellige prosjekter jeg har laget og rett og slett enkle kort inspirasjoner og deltagelse i forskjellige ting på

Skal til og med lage ha en konkurranse, hvor dere kan vinne forskjellige ting, skal prøve å ha tre konkurranser i løpet av adventstiden, er ikke dette spennende!
Bli med på mye moro her på bloggen og jeg vil gjerne ha tilbake meldinger om hva dere synes om opplegget jeg har rundt dette!

Håper dere vil like det jeg lager fra 1-24 desember, følg med så får dere kose dere masse med konkurransen og lykke til! Håper det blir 24 dager med masse inspirasjon!

Legger ved litt bilder fra ting jeg har laget tidligere i år og litt ting som har skjedd på bloggen og i livet mitt rundt scrapping!













Håper å se dere følge meg mellom desember på desember daily!
Ha en fantastisk helg som kommer, ikke for mye shopping nå på black Friday

1 kommentar:

  1. Blir spennande å følgje med i adventskalenderen din :) God idé.

    SvarSlett