fredag 10. november 2017

Vintermotiv fra pinterest

Nå har jeg laget ting i julemotiver i periode, så på søndag var jeg i gang med forskjellige kort i fire forskjellige kategorier, blant annet gratulasjonskort til jente, ett kaffekort til en kaffe elsker, ett babykort i blått og til slutt i ett vintermotiv i kald blå farge.


Har fått dilla på bilder fra pinterest nå for tiden og min mor kommer av og til å skal ha skrivd ut personlige bilder til sine kort, noe som gjør at jeg ikke bare skriver ut ett og ett bilde på fotopapir er du gal! Så da når mamma ber om ett bilde kommer det som oftest 5 ekstra bilder til meg. Noe som til slut sier at det ligger en del i boksen med toppers/bilder som må snart bli brukt.
Så da var de å få dratt fram litt mønsterark til å lage kortet, det ble ark fra vintage frost fra Maja design. Brukte også bazzill arket under som er :
Stemplet er ett stempel fra kort & godt, hvem nr plate det er, litt usikker på, så har jeg brukt klistremerke ord fra papirdesign.

Håper kortet var enkelt og grei inspirasjon til å bruke bilder.
Ta en kikk innom på søndag da skal jeg vise dere kortet jeg lagde til ett trykk i Oktober, før jeg fortsetter å vise dere de to andre kortene jeg lagde til neste uke.

Ha en kreativ helg!
- Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar