onsdag 6. desember 2017

Desember daily - 06. Desember

Det ble en dag til med generell inspirasjon, men i morgen blir det mer moro på bloggen, da skal jeg nemlig vise dere hvordan jeg lager prosjekt life sider, skal lage ferdig albumet jeg har fra vi var i Cuba, prøvde meg på mini album, men blir aldri ferdig med det så da skal jeg bestille album når lønningen kommer inn også sette albumet sammen i løpet av noen måneder.

Men tilbake til inspirasjonen, i dag vil jeg vise dere hvordan jeg bruker blomstene mine, i går fikk jeg blomstene jeg bestilte fra Wild orchid Craft [ LINK ] hjemmeside fra England hvor de selger i bunn og grunn blomster, men har også lagt til flere ting på siden sin.

Dette er favoritt kortet mitt jeg har laget med blomster, alt er bare perfekt på dette bilde!
 
 Tre bryllups kort, to av dem er bretta i to, mens den med sko er litt mer teknikk på, denne teknikken kommer den 16. desember så følg med!


Det bilde med elskede var en av de første kortene jeg lagde med blomster og begynte å leke meg med blomster, har hørt fra enkelte at jeg er veldig flink til å legge blomster så tar det som ett komplement.
Husker før så fort moren min nevnte "3D" blomster fikk jeg helt angst!
Nå er jeg ikke sånn elsker det, synes det er veldig gøy! Må bare finne ut hvordan jeg skal gjøre ting.

Håper du følger med på Desember daily!
Husk å gå innom konkurransen og legg inn en kommentar.

Ha en fin advent videre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar