mandag 11. desember 2017

Desember daily - 07. Desember

Ja da var det dag 7 av 24 dager, 17 dager igjen til jul.
Jeg lovet jo egentlig Project life side i dag, men det kunne jeg dessverre ikke holde, prøve å sette meg ned i går for å lage det, men var alt for trist å ikke skulle bli ferdig med mini albumet som jeg har begynt på selv om jeg må banne opp og ned i mente for å få det sammen, men sammen skal vi klare det i 2018!
Men siden det ikke blir noe Project life sider fra meg i løpet av desember tenker jeg at jeg vil være med på noen av de utfordringene som ligger rundt på bloggen til forskjellige leverandører og butikker i Norden.

Så for å begynne med det letteste tok jeg mood Board fra Maja design.
Nei det var totalt ironi fra min side, synes mood Board er så vanskelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg til tider! Men har nå prøvd meg da så får vi se hva "dommerene" hos Maja design mener om bidraget mitt :)



Så igjen beklager om noen fikk humøret opp i går og håpet jeg kom til å gjøre noe på bloggen enn bare disse korta, skal nok prøve å ta igjen at det skal komme inn noe nytt på bloggen enn bare kort!
Arkene jeg har brukt forresten på kortet er fra den nye serien til Maja design & de blå blomstene er fra denne runden med blomster fra Wild orchied Craft.

Følg med i morgen da blir det : GRAB FIVE!
Og husk konkurransen på dag nr 3!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar