mandag 1. januar 2018

Nyttårsforsetter på papirhjorne!

Da er det duket for 2018 både på bloggen og resten av livet.
Jeg startet bloggen i februar i fjord og vil da ha holdt på med bloggen i ett år når datoen kommer!
Så klart vi må feire dette på bloggen!

Jeg vil også forbedre meg på å lage innlegg og faktisk lage ett system, ikke bare noe her og noe der.
Synes det selv er veldig kjedelig i forhold til de jeg følger om de også skulle vært sånn så dermed vil ikke jeg heller være på den måten.
Vi skulle prøve oss på desember daily, men det gikk da fryktelig dårlig!
Hadde planlagt alt, men plutselig forsvant dagene fra meg, både med tanke på alle julemarkedene vi sto på og at jeg støtt og stadig hadde feber på kveldene og ikke orket å lage ting på scrapperommet.

Men fikk holdt live sending på scrappesyken sin side, går du inn på siden dems finner du nok filmen på 3 timer! Helt utrolig..

Men tilbake til hva jeg tenker om 2018, noen ting vil jeg fortsette med :

- Være med på utfordringer : Kanskje bli flinkere til å følge med på det og ikke glemme de.

- Lage oversikt over hvem utfordringer jeg vil bli med på : For å finne flere utfordringer gå inn på the paper crafting på nettet. [LINK] Helt fantastisk side etter min mening!

- Lage litt kort i forhold til sesongen!

- Prøve å bli ferdig med CUBA albumet, Så følg med!

- Kanskje det også kommer noe Project life albumet i løpet av året, hvem vet..

- Vil også være med å lage bidrag til ett trykk!

Legger ved noen kort jeg har laget i slutten av 2017, så nå er det helt tomt i kort bunken over ting jeg har lagt ut alt jeg har laget i 2017 så følg med hva som kommer i 2018!
Gleder meg til å lage ett system!

1 kommentar: