lørdag 5. mai 2018

Konfirmasjonskort i med reste ark.

Tro det eller ei, men disse kortene er faktisk laget med 80-90% resteark.
Når man har en del ens farget kartong samla seg opp som man ikke har lagt merke til de andre gangene man har vært på utkikk etter disse fargene.

I den siste tiden har det kommet noen stempler og dies hjem fra butikken eller postkassa og disse måtte jeg prøve ut. Var blant annet stempel sett fra papirdesign som man kunne brukes til både gutt og jente som dere ser på kortene.

Dies som har kommet i posten i det siste er blant annet "ramme" diesen på kortet til gutten og gutten er også kommet hjem i min postkasse i den siste tiden.
Synes det var kjempe gøy å lage konfirmasjonskortet til gutten.


Har også prøvd meg med litt tråer i det siste fra kort og godt (hvite tråen) Synes det ble kjempe kult og hampen er rester fra i vinter som er kjøpt på biltema.

Håper dette ga det litt inspirasjon til å plukke fra reste farger og begynn å lage litt reste kort.
Synes det er veldig spennende å se hva jeg klarer med rester. Ikke så god som flere andre i hobby verden er med reste ark, men jeg synes jeg får gjort mye med det jeg også.

En liten påminnelse om dere ikke har sett det, så er det 20% i nettbutikken til kreativ scrapping.



Med konfirmasjonskortet til gutt ønsker jeg å være med i utfordringen til : 




- Jeanette 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar