fredag 18. mai 2018

Russe layout


Nå har jeg virkelig begynt å valse rundt i scrapbook verden og gjør forskjellige ting hele tiden..
Plutselig er jeg innenfor kort, så er det mini album så går jeg over til layout, er det ikke det ene så gjør jeg det andre, men nå er det mai måned og russens måned til å skinne (de prøver i alle fall)
Så da synes jeg det passet bra å finne en butikk som ennå hadde rød russ arket til papirdesign inne i systemene deres for jeg ville lage en layout for min kjære søster som var russ i 2016. Hvor har tiden fløyet!?
Men tilbake til LOen (Layout) det ble da arket til papirdesign så var det å kravle seg ned i restepapirer og finne hvite, rød og blå ark til å kunne ha i bakgrunn, disse ble stripet opp i 1" størrelse og brukt i bakgrunn for å få fram Norges farger på en måte.



Brukte thickers fra american Craft (drar fram bokstavene til tider)
Ordene på siden er fra papirdesign, de er hentet fra PD 14942 sommer klistremerkene, ENDELIG det er hentet fra PD 15044 frøken fryd, mens I tradisjonen tro.. vi venter er hentet fra PD 15049 julegrede.

Til slutt har jeg brukt dies fra papirdesign som det står HURRA FOR DEG på, synes det passet med hele temaet.


Så hvis dere skal sende barna deres langt avgårde de neste årene på høyskole eller folkehøyskole, kjøp ramme på europris og lag en layout med ett godt minne som hun/han kan ha å se på når de savner familie/venner.

Skal fikse bilder så dere kan få inspirasjon til å lage en annen gave som jeg ga søsteren min det året hun skulle flytte avgårde til Trondheim.

Ha en fin helg videre!

- Jeanette

Utfordringer jeg blir med på :

Scrappelyst - Feiring

Scrappegarasjen - Ja, vi elsker...

Papirdesign - blomster & dies

Papir planeten - Alt er lov

Papirdukkene - Jente/dame 

Scrap & skravl - 17 mai feiring 

Scrapomania - Alt er lov

3 kommentarer:

  1. Kul russeLO!!
    TUsen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Kjempestilig layout & nydelig russe-jente ♥
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Beklager sen kommentering ♥ DT Hilde aka. Tindaloo
    PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)

    SvarSlett
  3. For en herlig layout... skikkelig maistemning
    Tusen takk for at du er med oss i Papirdesign denne runden...
    Klem fra Linda

    SvarSlett