tirsdag 13. november 2018

Project life organisering

Nå er det ikke lenge igjen til det nye året starter kun 49 dager igjen og de må brukes godt innenfor scrapping den siste måneden, for jeg skal nemlig gå fra og lage kort til å bli 100% project & LO lager i 2019.. Så dermed må vi blåse av litt støv av project life utstyret, bortsett fra at i fjord solgte jeg så og si alt jeg hadde til project life.. Er det mulig.. jaja! Får gå løs på 12 x 12 arkene før man kjøper inn noe nytt da vet dere, i tillegg har jeg ønsket meg en del i pakke kalenderen i år.

Men nå har jeg iallefall gått i mellom tingene mine og funnet ut hva jeg vil bruke til neste år og da har jeg blant annet funnet 3 boller med ting jeg skal bruke opp før det sommeren, tingene jeg har funnet fram kan dere blant annet se på bilde til høyre. Så da er det bare å lage opp layouter.
Det er blant annet ting fra papirdesign, buttons, glittertape, bånd, chipboard osv. Så det skal bli spennende og se hvor alt faller på plass inni albumet, gleder meg like mye selv jeg om jeg klarer og holde på med å ta bilder til alle døgnets tider.. selv når vi bare sitter i Sofaen..  Men legger ved noen bilder så dere kan se hvordan jeg har organisert tingene jeg skal bruke dette halv året.

 Har
Øverst på raskogen har jeg plassert perm med forskjellige utklipp som jeg skal prøve å få plassert i albumet eller bruke på kort inni mellom, de to sn@p permene er fylt med både klistremerker &
stempler.  Ett tips jeg fikk når jeg har vært på treff tidligere i Stavern også har jeg en boks med forskjellige bilde utklipp og enameldots/dotter fra forskjellige leverandører.
Under på 2 hylle på raskogen har jeg blant annet samlet sammen kortene har igjen sammen i den ene hylla på raskogen, sammen med noen ting jeg ikke er så flink til å bruke.
Den tredje hylla har jeg egentlig bare samlet ting jeg ikke bruker så mye, den hylla er også veldig dårlig å få tak i også så der går ting man ikke bruker så ofte som sakt.

Men skulle gjerne hatt flere slike hyller i stede for hyller langs veggene, synes jeg klarer å få bedre system i disse trallene nå etter jeg har sortert den nå nylig.
Håper dere ble inspirert av systemet og vil kanskje ta i mot noen av systemene, skriv gjerne under om dere vil at jeg skal gå tettere inn på hvordan jeg har organisert ting.

Vi blogges!
Jeanette

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Eg sat ei stund å funderte på kva du meinte med raskogen, ogso kom eg på at det er tralla frå IKEA ;) Ellers, kordan gikk det med planen, fekk du brukt opp det du hadde tenkt?

    SvarSlett