søndag 9. desember 2018

Pepperkake baking - project life. (DT)

Nå har dagen kommet! Jeg skal lage ett innlegg for Project life Norge!
Husker jeg begynte med project life for mange år tilbake, og jeg husker det var en av de store tingene jeg ville være med på og være en del av designer teamet deres!
Heldigvis gikk det i boks, og jeg er virkelig glad det skjedde.

Jeg har laget ett innlegg på siden deres som heter pepperkake baking hvor det er bilder av søsteren min og meg som lager pepperkaker i 2011 & 2017. Har ikke helt fått begynt på årets bilder fra julen så måtte finne noen i arkivet.



Men jeg synes det ble kjempe bra laget, fikk til og med dratt fra pepperkake diesen min! Elsker denne skjønne pepperkaka! For mer info gå inn på Project life siden hvor du kan se hva jeg bruke av utstyr for å lage ferdig layouten!
Ha fortsatt fin adventstid!

Jeanette - DT Project life.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar