tirsdag 28. januar 2020

Kort - Strikking er livet.


Nå i helgen var vi i bursdag selskap i helgen og til dette måtte det bli ett fantastisk kort i strikke tema for hun vi var i bursdag til liker veldig godt å strikke. 


 

Har brukt en del ting fra Papirdesign, både ark, stempler, dies & bokstaver. 
Så da hang jeg på en symaskin jeg synes passet bra til temaet og har lyst til å bli med på utfordringen til Papirdesign Kreativ scrapping & Nordsalten hobbyklubb




Håper du ble inspirert til å finne fram ett papir du har masse stæsj til så du kan lage ett tema kort eller bare finne fram en studio light dies og gå løs på den! :) 

Dagens tips! Husk at en dies betyr ikke bare en form. ("blomster" die cuten jeg har brukt er egentlig rammen rundt vaffel dies jeg nylig har kjøpt meg.) 

Hilsen Jeanette! 


3 kommentarer:

  1. Kjempefint kort. Hvor finner jeg mal til dette kortet? Eller er det ditt private��

    SvarSlett
  2. Lekkert kort i delikate farger! Tusen takk for bidrag til utfordringen hos Papirdesign!
    Klem fra DT Heidi

    SvarSlett
  3. Flott temakort! Takk for at du deltar i Papirdesign sin utfordring!
    Klem Mette

    SvarSlett