tirsdag 21. januar 2020

LO Layout - Spillkveld


I 2019 har det vært en del brettspilling mellom meg og min søster med en tredje person ekstra, kom helt ann på hvem som var med oss. Hun har vunnet så og si 99% av tiden i brettspillet, vi har spilt første mann til mølla, kampen om arven. Vi synes det er veldig gøy spill som vi kan legge strategier mot hverandre, litt søsken kjærlighet.
Så når jeg først vant så klart dette måtte lages en layout av, så da var det å finne fram papirer fra resteboksen først, for den begynner å bli litt for full nå...

Fant fram gul, grønn, rød & gul farge som er litt typisk brettspill farger noe som ikke er helt mine farger å leke med, men gikk bra iallefall. Fant fram silhouetten og dro ut noen spillbrikker og terninger som passet perfekt til temaet + bokstaver (font: stars & strips (Free design i silhouette store)) i fargen hvit & blå. Fant også fram thickers i rødt & gul fra american craft.

Mitt lille tips for dagen : Finn fram rester du har i boksen din, og lek med farger du ikke er vant med og husk at har du silhouette maskin er den veldig glad i rester og gjøre de om til fantastiske ting når den er ferdig! lek og ha det gøy!

Takk for at du kom innom, legg gjerne inn en kommentar hva du vil jeg skal prøve meg i på i 2020! 

Hilsen Jeanette


Utfordringer jeg med på :
- Kreativ Scrapping ( lag på lag )
- Nordsalten hobbyklubbb ( alt er lov )
- Scrap the rainbow ( Bruk bilde )

1 kommentar:

  1. Så fin LO! Jeg skal scrappe en LO eller to i helgen, tenker jeg :) Takk for at du er med i utfordringen hos Kreativ Scrapping. Klem fra DT Ida Kristin

    SvarSlett