onsdag 15. januar 2020

LO project life - Huset vårt



I dag ble det en litt senere innlegg enn vanlig, for jeg skal nemlig vise dere bilder fra det nye huset vårt som er årets beste happening både her, men også over på project life siden så går over på den siden for å se flere gode happenings fra flere av medlemmene!

Men så klart ett nytt hus er det lite sansynlighet for å toppe iallefall hos meg.
Så derfor ville jeg lage en layout om dette når det var årets happening.

Iallefall litt fakta om huset vårt : Det er 100 kvm, alt på ett plan, 4 soverom og manne hule.
Grei størrelse på både kjøkken og stue, dessverre ett lite bad, fremtiden vil også bytte ut det ene soverommet med ett wake in closet... Så følg med kanskje det kommer en project life side eller layout eller begge deler om forandringene på rommet.

Men her er iallefall bildene fra huset vårt :





Utfordringer jeg er med på: 
- Scrap the rainbow ( Bruk bilde ) 


Tok bare bilder av kjøkken, gang, bad & stue, sove rommene kan vi ha litt private... 
Håper det var verdt å vente en dag ekstra for dette innlegget, beklager dårlig belysning på layouten.

I dag blir det en liten fun fact i stede for dagens lille tips : I dag har nemlig jeg og Joakim jubeleum i vårt forhold, vi har nemlig vært sammen i 8 år i dag. 

Ha en fin uke!
Jeanette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar