tirsdag 25. februar 2020

LO layout - Ski sundag!

Folkens! Nå skal vi begynne på bunken fra når jeg var på treff for noen uker siden.
En av de siste layoutene jeg lagde på søndag før jeg pakket sammen var med ski arkene fra papirdesign.

Jeg lagde nemlig layout fra den årlige hytte turen hvor vi var på ski tur på en nydelig soldag siste dagen på hytta. Derfor heter også overskriften Sundag og ikke søndag ( Kan også ha noe med at thickers ikke leverer Ø.... )


Jeg har begynt å leke meg med å ha mønster ark som bakgrunn og at jeg legger først ett bazzill i bunn sånn at jeg får ramme også tar jeg mønster arket på toppen.
Så da prøver vi det på en del layouter og hvordan det blir..


Eller så synes jeg layouten ble veldig fin, og dette arket har jeg tatt vare på til nettopp disse bildene! Det er utrolig gøy når du finner ark som passer perfekt til tema du skal lage layout på..
Vi skal til sørlandet til sommeren og jeg vet vi skal ut og fiske masse så da har jeg tatt med meg ark og buttons når jeg var på treff som skal brukes på layouter fra sommerferien 2020 <3

Dagens tips: Se nøye på dies og hvem de tilhører eller så kan du gå på en dum smell som jeg gjorde med skilt diesen min.. Han burde da ha opplyst om det før jeg kjøpte diesen mener da jeg!!

Håper alle får en fin uke videre!
- Jeanette! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar