onsdag 4. mars 2020

Lo Layout - Solbrent moro!

I sommer var vi altså i torremolinos som sakt, elsker denne plassen ❤️
Første dagen vi kom ned var det over skyet så vi la oss på stranda, droppa solkrem... ikke den smarteste tingen man kan gjøre.



Så dette endte med at min samboer fikk skikkelig solbrente bein og måtte ligge i skyggen med beina i flere dager. Karna sier jeg bare i forhold til at han sier han aldri blir solbrent.

Jeg utfordret meg veldig på med å bruke "skarpe" farger, jeg pleier aldri å bruke det disse arkene blir bare liggende i en skuff og ikke bli brukt. Men siden jeg hadde laget page kit før jeg dro på treff så hadde jeg kun dette å bruke så da måtte det brukes, hadde på en måte ikke noe valg.

Så håper dere likte layouten jeg la ut og liker å se layouter jeg lager.

Utfordringer jeg blir med på : 


Ha en fin uke! ses neste uke.
Jeanette

1 kommentar: