tirsdag 24. mars 2020

LO layout - Min disney barndom


I dag vil jeg vise dere en layout med rester av papir, maling & en stor dæsj disney! 

Jeg har fått lov til å få noen bilder av venninnen min til å lage bursdag gave til en av Norges søteste solstråle, men på grunn av personvern så er bilde tildekket dessverre. 








Jeg har brukt : 
- Admiral (mørkeblå) bazzill
- Velkommen lille venn vol 2 - Barnedåp blå (bakside) 
- Diverse resteark. 
- Sjarmtroll chipboard med embossing pulver : Heat it up silver. 
- Enameldots 
- Punch til sølv grener & stjernerekka på toppen.  
- Olaf er hjemmelaget
- acrylic colours fra søstrene grene (anbefaler heller gesso)




Utfordringer jeg blir med denne mnd er :
Scrap the rainbow - Fargerikt barn
- Scrap & skravl - Bruk disney
-Scrappelyst - Maling, paste & spray

Tusen takk for at du stakk innom, trykk gjerne på følger knappen! Mange ting som kommer framover hver tirsdag, kanskje også noen inni mellom.

Jeanette! 

2 kommentarer:

  1. Det var en nydelig LO, så herlig. Takk for at du deltar på utfordringen til Scrap the Rainbow. MVH DT Trude Julie

    SvarSlett
  2. Så kult prosjekt. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett