tirsdag 17. mars 2020

Lo layout - Photobooth magic

Nå har jeg fått en ny layout over rommet mitt og venter på noen hyller jeg skal bestille fra Ikea i løpet av kort tid, og på de skal det stå mange rammer i 30x30 størrelse med mange gode minner av både familie, venner, Joakim & meg. Så det siste døgnet har jeg sett i mellom alle bildene jeg har hatt på mobilen som kanskje skulle vært fremkalt og laget noe ut av, da kom jeg over bildene som ble tatt i photo booth for noen år tilbake når vi var i Irland sammen for første gang, en layout jeg ville lage spesielt til denne dagen.


I dag skulle det vært full fest i Irland, det skulle vært parader i hele dublin, mange folk fra mange land som kommer for å feste og ha det gøy! men på grunn av dette dumme viruset (vet at ingen er dumme, men dette viruset er) så blir det dessverre ingen parade og ingen fest. Derfor ville jeg finne mange fine irske produkter på silhouette maskinen jeg ville bruke, så var det å finne masse grønt & orange (noen farger jeg ikke har mye av, men nok til å dekke behovet til layouten)
- Jeg skrev ut de små gnomene med firkløver, bakgrunnsarket med masse firkløver og lekte meg med disse sammen med produkter jeg hadde liggende fra både simple stories & papirdesign.



Håper dere ble inspirert til å lage noe i disse fargene i dag, har dere karantene HJEMME så kanskje ta frem grønne klær i dag og ha en skikkelig fest hjemme, husk! ikke inviter noen andre på festen enn de som er i huset!

Ha en fin uke hvor dere nå enn er..

Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar