lørdag 28. november 2020

Julekuler - Lo


Denne kan jeg ikke lyve meg unna og si at jeg absolutt ikke hadde scrappelyst sin grublis i hode når jeg lagde den! Så da var det inn og finne restepapirene å bare skjære i vei! ble så veldig fint, også hadde jeg noen die cuts ferdig! Det var veldig deilig, så fikk jeg brukt opp litt papirdesign klistremerker som tydeligvis har vært en stund i skuffen siden de begynner å miste limet! Oh no!! 

Men julekulene mener jeg er fra Paige evans om jeg ikke husker feil når jeg kikket inne på silhouette store, hun lager altså så mange utrolige flotte kreasjoner! Tror det må være ett drømme design team å få være med! Anbefaler dere som har silhouette om å finne henne både på facebook og på silhouette store tingene hennes er så simple, men utrolig kule og lette! Så med julekulene filen, ett nydelig bilde av oss og en del reste ark så ble det en flott layout fra julen 2019 ( og fikk da brukt opp litt thickers også... Har vist samlet opp litt i det siste..) 

Og jeg har da som sakt tidligere hatt noen utfordringer i bak tankene og spesielt nå som alle har så og si jul overalt på sine sider måtte jeg få bli med på det jeg også! 





Ha en flott jul! 

Juleklemmer fra Jeanette 
 

4 kommentarer:

  1. Så nydelig jule LO. Herlig julekuler og så fine små gnomer
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Så koselig juleLO.
    Liker godt oppsettet ditt med julekuler.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Tusen takk, det er en cut file fra silhouette store som Paige evans har laget, elsker å leke meg med de forskjellige cut filene hennes.

    SvarSlett