lørdag 28. november 2020

Advents kalender - LO


Det var kjempe koselig å lage denne siden for det er så koselig å se hva som blir puttet i adventskalendere, hun som ga meg denne kjente meg og viste om min stil innenfor scrapbooking, så det er så gøy å se hva hun har lagt ned i kalender til meg og jeg gleder meg allerede til neste år hvor vi igjen skal gi hverandre. 

Men iallefall, denne gangen gikk jeg ut av meg selv og lagde layout med de fine rosa vottene til maja design som er i en dus rosa & blå farge! Det er ett sånt ark man ikke kan lage kort av for min del for jeg må ha arket selv, nå har jeg kun ett igjen og det er hellig! Men forhåpentligvis kommer maja design med noen nye votter snart, kanskje grønne og rød ? Noen som vil tipse henne.... 
Men jeg fikk iallefall prøvd meg ut på denne da scrappesyken ba om en rosa jul, da ble det kalenderen som passet best til fargen synes jeg, også fikk jeg prøvd ut de gnomene fra marianne design! De var bare hel skjønne!! <3 
Så nå er layouten lagt inn i albumet sitt også skal jeg prøve å få blitt med på noen utfordringer som har med jul og gjøre!! 

Da blir jeg med på : 



Papirdukkene - Jul 




Ha en super før julstid, og har du fått advents kalender kos deg masse med den! Det skal iallefall jeg gjøre med mine! 

Juleklemmer fra Jeanette 

1 kommentar:

  1. Herlig jule LO. Skal si det var my fint i kalenderen din
    Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett