fredag 27. november 2020

Vaffel premie - LO

Å denne høsten har jeg kost med masse bilder fra sommeren! Fra både sørlandet & forskjellige skogs/fjellturer! Blant alle turene i sommer dro vi blant opp på gaustatoppen som vi har pratet om i flere om å "bestige" og jammen meg klarte vi det også! 
Noe som resulterte i ei vaffel på toppen som en premie vaffel, og bilde ble kjempe bra og morsomme... skikkelig tatt i situasjonen!


På layouten har jeg brukt en del papirdesign elementer, både i dies, papir & dotter. 


Føler at layouten fikk en skikkelig maskulint look over seg med de mørke fargene også hjelper det ikke at det er flere bilder av en mann heller... 

Håper dere likte layouten og ble inspirert til å lage dere også! Jeg ble iallefall inspirert til å lage giga store doilies etter at jeg fikk dette i julekalender i 2019! 

Ha en fin Movember videre! 


Utfordringer jeg deltar på: 

Scrappelyst - Maskulint

Kreativ scrapping - Mann 














2 kommentarer:

  1. Så herlig LO!
    Kul bruk av vaffeldiesen.
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Herlig LO.Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett