onsdag 18. august 2021

Fotball stjerne

 Prøvde meg litt på scrapplifting igjen fra Tone, må si jeg elsker hennes mix media layouter og det er veldig gøy å lifte hennes layouter i allefall bli inspirert av de! <3 
Med tanke på at jeg fikk en del bilder av Joakim foran Eggen statuen i Trondheim ble det en skikkelig gøyal fotball layout. 




Begynte med å finne alle de små restene i den rosa skuffen, så var det bare å klæsje på før jeg dro over en del gesso og litt blekk fra distress stempel og vann. 
Brukte litt stempler her og der + stencil for å få fram de runde delene i fotball. 

 


Til sammen fikk jeg en kjempe fin layout i litt annen stil enn jeg pleier, men gøy å prøve. 
Håper dere også ble inspirert til å prøve noe nytt. 
På grunn av mye produkter jeg ikke vet navn på så blir det ikke noe produkt beskrivelse. 

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar