lørdag 7. august 2021

Bryllup boks

 Nå skal vi snart i bryllup, men måtte få på lokket før jeg kastet meg i dusjen. 
Har laget en eksplosjonsboks, synes det er veldig gøy å lage når man skal i større severdigheter som dåp, bryllup & konfirmasjon om det ikke er noe spesielt annet jeg lager. 

Denne gangen gikk jeg ikke etter fargene i bryllupet, men en av arkene fra papirdesign som har ligget en liten stund i hylla, fremtiden med deg fra papirdesign. Arket i seg selv er nydelig, men har aldri passet til noen farger jeg har hatt i tankene. 

Så sjekk ut hva jeg gjorde med den. 






Produkter jeg har brukt: 

ARK: 
Bazzil: Java (svart), White & Juneberry. 
PD 18446 Til de nygifte (Utklippsark) 
PD 18447 Fremtiden med deg (Utklippsark, brukt baksiden) 

DIES: 
PD 1900242 Til lykke med dagen kjære konfirmant 

PYNT: 
Blomster fra Papirdesign i rødt & hvitt (Lilla usikker) 
Dotter fra papirdesign 
Trå fra Kort & godt - TR 117. 
Knapp - Ukjent 
Strikka doilies fra Kaisercraft 
Hjerter & sommerfugler fra Ps I love you kolleksjonen. 
Vespa - Mintay. 


Utfordringer jeg blir med på: 
Papirdukkene - Alt er lov
Papirdesign - Alt er lov


Ha en fin lørdag! 

1 kommentar:

  1. Wow, så flott boks! Hurra for kjærligheta :)
    Takk for at du deltar på Papirdesigns sommerutfordring :)
    Klem fra Renate

    SvarSlett