søndag 1. august 2021

Lykkebobler - Layout

 Nå vil jeg dra fram enkelte dies & cut files som går under navnet bobler. 
Når jeg tenker bobler tenker jeg blått blått blått.. for dette er såpebobler av noe slag, noen tenker kanskje champagne bobler.. Men hvor mange av dere har ikke spist boble vaffel og har hatt lyst til å scrappe noe av dette, så her kommer det noen tips fra meg! 


Denne diesen har jeg tatt i forskjellige brunfarger som skal bli boblene i vaffelen. 
Med litt små klipping så ble dette overskriften å layouten, er noe med at lykkebobler er ikke bare champagne som denne taggen kan brukes til blant annet, men jeg kjøpte den med tanke på ordet lykke i min verden så var jeg så heldig å bruke hele ordet denne gangen :D 


Så slikt ble layouten fylt med masse sjokolade og andre godsaker fra resteskuffen min denne søndagen.  

Produkter jeg har brukt: 
ARK: 
Bazzil: Twig, Walnut & Usikker på den mørkeste & den store sirkelen da det var rest. 
PD 18683 sjokoladeplate (Sjokolade)
PD 18682 Sjokolade (Sjokolade) 
Maja design - Kolleksjon ukjent 

DIES: 
Sizzix - bobles 
 PD18485 - flasketag, lykkebobler 

CUTE FILE: 
BUBBLES 12X12 SCREEN 

PYNT: 
Simples stories 4x6 sticker book - Summer farmhouse. 
sn@p studio sticker sheet. 
Brunehjerter - Memories (Nille) 
Kaisercraft - Summersplash stickers sheet. 


Utfordringer jeg blir med på: 
Scrap & skravl - Die cuts 
Papirdukkene - Alt er lov 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar