tirsdag 2. mai 2017

Scrappetreff i stavern - Hva jeg lagde..

I helgen var det scrappetreff i stavern, satt opp av Ida på scrappehjertet.
Utrolig koselig helg med mange gamle kjente og nye folk å bli kjent med.

I helgen var målet å gjøre ferdig med bordkort, men så klart kom jeg ikke.. Funnet ut at masse produksjon er ikke helt min stil, liker heller å ha ett eget særpreg på vært enkelt kort.
Men skal da bli vant med sånn masse produksjon også.
I tillegg skulle jeg prøve å gjøre meg ferdig med Cuba albummet som jeg har kriga med i 1 år nå, men det var bare til å glemme for jeg trodde jeg hadde glemt igjen bildene hjemme, men det hadde jeg ikke gjort så når jeg fant ut det så var jeg allerede halveis godt i gang med å utfordre meg på diverse kort, som var mer til glede enn de andre tingene.

Men over til det jeg lagde, jeg lagde en del sukkersøte produkter som de kalte det der borte..
Til både barn og til konfirmasjoner, i tillegg fikk jeg lagd ett kort til leserutfordring til ett trykk så blir spennende å se om det kommer med..


Tagsen jeg lagde til treffet, mammaen min fikk denne tagsen.



Kveldene ble senere som du ser på noen av snappene jeg sendte ut fra scrappetreffet.
Var rimlig sliten når lørdagsmorgen dukket opp og nærmet seg klokka 05.30, da var jeg så trøtt at hele kroppen var helt ute, men tilbake til scrappetreffet og hva jeg lagde..






Håper dere likte hva jeg lagde i helgen, var en bok også, men den vil jeg gjerne vente til ett senere innlegg med å vise dere, og den mangler i tillegg en bokstav som må settes på.. Gled dere til å se boken for den er kjempe fin og virkelig en sommerbok til å ha med på tur for å skrive fantastiske ting fra turer eller tegninger.

Kommenter gjerne hvem kort du likte best.

Jeanette


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar